پەلەستىن راستىنلا يەھۇدىيلارنىڭ دۆلىتىمۇ؟
يەھۇدىيلار ۋە يەھۇدىي قىساسچىلىرى «بىزنىڭ پەلەستىندە ھەققىمىز بار» دەپ بىلجىرلايدۇ ۋە ئۆزىنىڭ مۇشۇ تارىختىن ياكى دىندىن ھىچقانداق ئاساسى يوق داۋاسى ئۈچۈن تىخى دىن ۋە تارىختىن پاكىت كەلتۇرۇشكە ئۇرۇنىدۇ.
قىلچىمۇ شەك يوق ھەقىقەت شۇكى: يەھۇدىيلارنىڭ پەلەستىندە ۋە قۇددۇستا ھەققى يوق.
پەلەستىن ۋە قۇددۇس باشتىن - ئاياغ پۇتۇنلەي ئەرەب ئىسلام زىمىنى بولۇپ، يەھۇدىيلار ئۇنى ئەسلى ئاھالىسىدىن زورلۇق بىلەن تارتىۋالغان.
يەھۇدىلار «پەلەستىندە تارىخىي ۋە دىنىي ھەققىمىز بار» دەپ داۋا قىلسىمۇ، ئەمەلىيەتتە ئۇلارنىڭ ئۇنىڭدا قىلچىلىكمۇ ھەققى يوق.
ھەقىقەت شۇكى: ئۇلار باشقىلارنىڭ زىمىنىنى بۇلىۋالغان، بىسىۋالغان.
بۇنى يالغان دىگۇچىلەر بىلەن تۆۋەندىكى تارىخىي ئۇچۇرلارغا نەزەر سالسۇن:
ئەگەر يەھۇدىيلارنىڭ راستىنلا پەلەستىندە ھەققى بولسا، بۇ نىمە ئۇچۇن شۇنچە ئۇزۇن تارىخ جەريانىدا ئاشكارا بولمايدۇ؟
بوپتۇ شۇنچە ئۇزۇن تارىخنىغۇ قويۇپ تۇرايلى.
يەھۇدىيلارنىڭ پەلەستىندە ھەققى بولسا، يەھۇدىي زىئونىزىمچىلىرىنىڭ پىشىۋاسى خىزرىل يەھۇدىيلار ئۇچۇن سىياسىي پىلان تۇزگەن چاغدىمۇ، نىمە ئۇچۇن بۇنى ئوتتۇرىغا قويمايدۇ؟
تارىختىن ئازراق خەۋىرى بار ئادەمگە شۇ ناھايىتى ئىنىقكى، خىزرىل بۇ پىلاننى تۇزگەن چاغدا، پەلەستىننى يەھۇدىيلارنىڭ دۆلىتى بولۇشقا تاللىمىغان. بەلكى دەسلەپتىلا ئامىرىكا ۋە ئافرىقا قىتئەسىدىكى بىر قانچە جاينى تاللىغان.
ئەكسىچە، «پەلەستىننى يەھۇدىيلارنىڭ ۋەتىنى» دەپ قاراش بۇنىڭدىن خىلى ئۇزۇن مەزگىلدىن كىيىن ئوتتۇرىغا چىققان.
خىزرىل دەسلەپتە يەھۇدىيلارنىڭ دۆلىتىنى قۇرۇش ئۇچۇن موزانبىك ۋە ئۇگاندادىكى بىرقانچە جايغا ئىرىشىشكە ئۇرۇنغان.
شۇنداقلا يەنە ئۇنىڭ زىئونىزىم پىكىرىنى بەرپا قىلىشتىكى ھەمراھلىرىدىن ماكىس نوردۇنىڭ ئافرىقىچى ۋە ھايىم ۋايىزماننىڭ ئوگانداچى دەپ لەقىمى بار ئىدى.
شۇنىڭدەك يەنە ئۇلار يەھۇدىي دۆلىتى قىلىش ئۇچۇن 1901- يىلى قىبرىسنى، 1902- يىلى سىناينى، 1903- يىلى ئەنگىلىيە ھۆكۇمىتىنىڭ تەلىپىگە بىنائەن، يەنە بىر قىتىم ئۇگاندانى تاللىغان.
بەزىلەرنىڭ دەۋا قىلغىنىدەك پەلەستىن راستىنلا يەھۇدىلارنىڭ ئانا ۋەتىنى بولسا، نىمە ئۇچۇن خىزرىل دەسلەپتىلا پەلەستىننى تاللىماي، ئۇ يەر - بۇ يەردە تىڭىرقاپ يۇرىيدۇ؟
تىخى دەسلەپتە خىزرىل قاتتىق ئۇمىدسىزلىككە ئۇچرىغان. چۇنكى دۇنيانىڭ ھەرقايسى جايلىرىدىكى يەھۇدىيلار ئۇنىڭ يەھۇدىي سىياسىي دۆلىتى قۇرۇش پىكىرىگە قىزىقمىغان. بۇنىڭ سەۋەبى: ئۇلارنىڭ ئۆزلىرى ئولتۇراقلاشقان دۆلەتلەردىن ئايرىلغۇسى يوق ئىدى. بەلكى تىخى 19-ئەسىرنىڭ ئاخىرىدا ئامىرىكىنىڭ فىلادىلفىيە شەھىرىدە چاقىرىلغان يەھۇدىي رابىيلار قۇرۇلتىيى «يەھۇدىي سىياسى دۆلىتى قۇرۇش - يەھۇدىيلار ئۇستىگە ئالغان مۇقەددەس ۋەزىپە بىلەن زىت كىلىدۇ» دەپ قارار ئىلان قىلغان.
مانا بۇ بىر قاتار ئىشلار ئالدىدا خىزرىلنىڭ بىردىنلا كاللىسى ئىچىلىپ، يەھۇدىيلارنىڭ دىنىي قىزغىنلىقىنى قوزغاش ئۇچۇن، مەسىلىگە دىنىي تۇس بېرىش كىرەكلىكىنى تونۇپ يەتكەن ۋە پەلەستىننى بۇ يىڭى پىلاننى ئەمەلگە ئاشۇرۇشقا ئەڭ مۇناسىپ ئورۇن دەپ قاراپ، يەھۇدىيلارنىڭ قىزغىنلىقىنى ئاشۇرۇش ۋە دىنىي ھىسسىياتىدىن پايدىلىنىپ، ئۆزىنىڭ مەقسىتىگە يىتىش ئۇچۇن دىنىي بايراقنى كۆتۇرۇپ چىققان.
دىگەندەك خىزرىلنىڭ بۇ ئالدامچىلىقى ناھايىتى تىزلا ئۇنۇم بىرىپ، خىزرىلنىڭ ئۆلۇمىدىن كىيىن 1905– يىلى دۇنيا يەھۇدىيلار قۇرۇلتىيى «پەلەستىننى رەسمى يەھۇدىي دۆلىتى قۇرىدىغان ئورۇن» دەپ بىكىتكەن
مەنبە
http://bbs.salkin.cn/read.php?tid=52082
يەھۇدىيلار ۋە يەھۇدىي قىساسچىلىرى «بىزنىڭ پەلەستىندە ھەققىمىز بار» دەپ بىلجىرلايدۇ ۋە ئۆزىنىڭ مۇشۇ تارىختىن ياكى دىندىن ھىچقانداق ئاساسى يوق داۋاسى ئۈچۈن تىخى دىن ۋە تارىختىن پاكىت كەلتۇرۇشكە ئۇرۇنىدۇ.
قىلچىمۇ شەك يوق ھەقىقەت شۇكى: يەھۇدىيلارنىڭ پەلەستىندە ۋە قۇددۇستا ھەققى يوق.
پەلەستىن ۋە قۇددۇس باشتىن - ئاياغ پۇتۇنلەي ئەرەب ئىسلام زىمىنى بولۇپ، يەھۇدىيلار ئۇنى ئەسلى ئاھالىسىدىن زورلۇق بىلەن تارتىۋالغان.
يەھۇدىلار «پەلەستىندە تارىخىي ۋە دىنىي ھەققىمىز بار» دەپ داۋا قىلسىمۇ، ئەمەلىيەتتە ئۇلارنىڭ ئۇنىڭدا قىلچىلىكمۇ ھەققى يوق.
ھەقىقەت شۇكى: ئۇلار باشقىلارنىڭ زىمىنىنى بۇلىۋالغان، بىسىۋالغان.
بۇنى يالغان دىگۇچىلەر بىلەن تۆۋەندىكى تارىخىي ئۇچۇرلارغا نەزەر سالسۇن:
ئەگەر يەھۇدىيلارنىڭ راستىنلا پەلەستىندە ھەققى بولسا، بۇ نىمە ئۇچۇن شۇنچە ئۇزۇن تارىخ جەريانىدا ئاشكارا بولمايدۇ؟
بوپتۇ شۇنچە ئۇزۇن تارىخنىغۇ قويۇپ تۇرايلى.
يەھۇدىيلارنىڭ پەلەستىندە ھەققى بولسا، يەھۇدىي زىئونىزىمچىلىرىنىڭ پىشىۋاسى خىزرىل يەھۇدىيلار ئۇچۇن سىياسىي پىلان تۇزگەن چاغدىمۇ، نىمە ئۇچۇن بۇنى ئوتتۇرىغا قويمايدۇ؟
تارىختىن ئازراق خەۋىرى بار ئادەمگە شۇ ناھايىتى ئىنىقكى، خىزرىل بۇ پىلاننى تۇزگەن چاغدا، پەلەستىننى يەھۇدىيلارنىڭ دۆلىتى بولۇشقا تاللىمىغان. بەلكى دەسلەپتىلا ئامىرىكا ۋە ئافرىقا قىتئەسىدىكى بىر قانچە جاينى تاللىغان.
ئەكسىچە، «پەلەستىننى يەھۇدىيلارنىڭ ۋەتىنى» دەپ قاراش بۇنىڭدىن خىلى ئۇزۇن مەزگىلدىن كىيىن ئوتتۇرىغا چىققان.
خىزرىل دەسلەپتە يەھۇدىيلارنىڭ دۆلىتىنى قۇرۇش ئۇچۇن موزانبىك ۋە ئۇگاندادىكى بىرقانچە جايغا ئىرىشىشكە ئۇرۇنغان.
شۇنداقلا يەنە ئۇنىڭ زىئونىزىم پىكىرىنى بەرپا قىلىشتىكى ھەمراھلىرىدىن ماكىس نوردۇنىڭ ئافرىقىچى ۋە ھايىم ۋايىزماننىڭ ئوگانداچى دەپ لەقىمى بار ئىدى.
شۇنىڭدەك يەنە ئۇلار يەھۇدىي دۆلىتى قىلىش ئۇچۇن 1901- يىلى قىبرىسنى، 1902- يىلى سىناينى، 1903- يىلى ئەنگىلىيە ھۆكۇمىتىنىڭ تەلىپىگە بىنائەن، يەنە بىر قىتىم ئۇگاندانى تاللىغان.
بەزىلەرنىڭ دەۋا قىلغىنىدەك پەلەستىن راستىنلا يەھۇدىلارنىڭ ئانا ۋەتىنى بولسا، نىمە ئۇچۇن خىزرىل دەسلەپتىلا پەلەستىننى تاللىماي، ئۇ يەر - بۇ يەردە تىڭىرقاپ يۇرىيدۇ؟
تىخى دەسلەپتە خىزرىل قاتتىق ئۇمىدسىزلىككە ئۇچرىغان. چۇنكى دۇنيانىڭ ھەرقايسى جايلىرىدىكى يەھۇدىيلار ئۇنىڭ يەھۇدىي سىياسىي دۆلىتى قۇرۇش پىكىرىگە قىزىقمىغان. بۇنىڭ سەۋەبى: ئۇلارنىڭ ئۆزلىرى ئولتۇراقلاشقان دۆلەتلەردىن ئايرىلغۇسى يوق ئىدى. بەلكى تىخى 19-ئەسىرنىڭ ئاخىرىدا ئامىرىكىنىڭ فىلادىلفىيە شەھىرىدە چاقىرىلغان يەھۇدىي رابىيلار قۇرۇلتىيى «يەھۇدىي سىياسى دۆلىتى قۇرۇش - يەھۇدىيلار ئۇستىگە ئالغان مۇقەددەس ۋەزىپە بىلەن زىت كىلىدۇ» دەپ قارار ئىلان قىلغان.
مانا بۇ بىر قاتار ئىشلار ئالدىدا خىزرىلنىڭ بىردىنلا كاللىسى ئىچىلىپ، يەھۇدىيلارنىڭ دىنىي قىزغىنلىقىنى قوزغاش ئۇچۇن، مەسىلىگە دىنىي تۇس بېرىش كىرەكلىكىنى تونۇپ يەتكەن ۋە پەلەستىننى بۇ يىڭى پىلاننى ئەمەلگە ئاشۇرۇشقا ئەڭ مۇناسىپ ئورۇن دەپ قاراپ، يەھۇدىيلارنىڭ قىزغىنلىقىنى ئاشۇرۇش ۋە دىنىي ھىسسىياتىدىن پايدىلىنىپ، ئۆزىنىڭ مەقسىتىگە يىتىش ئۇچۇن دىنىي بايراقنى كۆتۇرۇپ چىققان.
دىگەندەك خىزرىلنىڭ بۇ ئالدامچىلىقى ناھايىتى تىزلا ئۇنۇم بىرىپ، خىزرىلنىڭ ئۆلۇمىدىن كىيىن 1905– يىلى دۇنيا يەھۇدىيلار قۇرۇلتىيى «پەلەستىننى رەسمى يەھۇدىي دۆلىتى قۇرىدىغان ئورۇن» دەپ بىكىتكەن
مەنبە
http://bbs.salkin.cn/read.php?tid=52082
没有评论:
发表评论